چالش هایی برای اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

چالش هایی برای اجاره خودرو

 

 

 

بازار تقسیم شده نیز چالش های عملیاتی را ارائه می دهد. اجاره خودرو به ترتیب کشور تقسیم شده است، بنابراین شرکت های اجاره ای از نظر قدرت خرید ناوگان با تولید کننده ها کمتر است و نمایندگی مجاز و فروش در اروپا حساس تر به نگهداری وسایل نقلیه برای فروش خرده فروشی است.

سفرآلامو   می گوید: “شما شرایطی خواهید داشت که یک تولید کننده یک مدل خاص را بسازد و در کشور دیگری 100 کیلومتر دورتر از آن، شما نمیتوانید [این مدل] را برای هر مقدار پول دریافت کنید.”

اتحادیه سفرآلامودر حال کار بر روی اجازه دادن به کالاهای مانند اجاره اتومبیل در یک کشور و استفاده از آن در بازارهای دیگر آزادانه تر کار می کند، گرچه این ابتکار هنوز در دوران کودکی اش است.

هزینه های نگهداری در سفرآلامو بیشتر است، به همین دلیل خودروهای اجاره ماشین ای نسبت به سفرآلامو  بزرگتر هستند. این باعث ایجاد فشارهای نگهداری اضافی، که توسط استانداردهای خدمات متداول کشور نسبت به کشور و کنترل شرکت های کوچک ناوگان تشدید می شود.
شرق ملاقات با غرب

سفرآلامومی گوید، سفر به کشورهایی که اخیرا به اتحادیه رنت ماشین اروپا اعزام کرده اند – مانند سفرآلامو سفرآلامو – بسیار ساده تر است و گردشگری در حال افزایش است و کرواسی را به عنوان یک بازار با رشد دو رقمی اختصاص می دهد.

اما در حالی که سفرآلامو  آخرین قله زمین در قاره را نشان می دهد، شرایط رقابتی کسب و کار مانع رشد می شود. بازیابی وسایل نقلیه به سرقت رفته کرایه ماشین در مرزها می تواند دشوار باشد. زلزله در مرزهای عبور، قوانین ثبت خودروها و خط لوله ماشین های سرقت شده بهسفرآلامو و سفرآلامو خطرات تجاری دیگری است.

 

اجاره ماشین

 

اغلب شرکت ها رانندگی به بوسنی را ممنوع کرده اند، هرچند سفرآلاموو سفرآلامومجاز هستند، گاهی اوقات اگر خریداری شده باشد، واجد شرایط خاص خریداری می شود.

سفرآلامو از آژانس تحلیلی سفرآلامو فیمام می گوید: بازار روسیه با رویه های اداری مرتبط با حوادث پیچیده است، دوره های تعمیر طولانی مدت به دلیل کمبود قطعات جایگزین، تقلب و بیمه پر هزینه، پیچیده است. (در این نسخه برای مقاله جداگانه ای درباره اجاره اتومبیل در سفرآلامو اینجا را کلیک کنید.)

شرایط در سفرآلاموبه آرامی بهبود می یابند. شرکت های اجاره ای با خرابکاری های ماشین مجبور شدند تا قانون سال 2009 شرکت ها را مجبور به بررسی مشتریان علیه پایگاه داده وزارت کشور سفرآلاموکنند. دزدی ها و حوادث جدی مربوط به اتومبیل های اجاره ای در نتیجه 50 درصد کاهش یافت.

سفرآلامواز می گوید: در سفرآلامو20 سال پیش صنعت اجاره اتومبیل تقریبا وجود داشت. در حالی که رشته های وارد شده و در حال حاضر در بازار تسلط دارند – همراه با تعدادی از مستقل های بزرگ مانند – اجاره ماشین سفرآلامودارای تعداد زیادی از کسب و کار خانوادگی محلی با ناوگان 5 تا 15 اتومبیل. (اینجا را برای مشخصات در  در این نسخه اینجا کلیک کنید.)

سفرآلامومی گوید: “مشکل این است که چنین شرکت هایی نمی توانند ماشین های خود را در شرایط خوبی نگه دارند و بسیاری از مشتریان با خدماتی که ارائه می دهند نا امید می شوند.” “این باعث می شود که ما برای متقاعد کردن مشتریان به اینکه ما یک شرکت هستیم که می توانیم به آن متکی باشیم، دشوارتر می شود.”

درگیری سفرآلامو و نیز باعث کاهش چشمگیر رزروهای دو کشور شده است. سفرآلامومی گوید سفرآلامو به عنوان منبع اصلی گردشگری سفرآلاموراست که در سال 2015 تاثیر زیادی بر سفرآلاموو بازارهای اطراف دارد.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: